از فریاد به کارگیری فرمایید در زمان وبینار ، ناتان تأکید کرد: \"ساخت شرکت کردن برای پرورش مارک شما بسیار مهم میباشد\". این دستور در رسانه های اجتماعی درست میباشد ، جایی که یک پست از فرد مهم می‌تواند به هزاران استفاده کننده نو رسد. بدین ترتیب چه طور اتصالات برقرار میکنید؟ هزینه فریاد پرداخت نمایید در حالتی که میزان دارایی دارید ، پرداخت هزینه برای فعالیت با تأثیرگذار را در حیث بگیرید. برای دوست داران ، ناتان اسلایشی را نشان بخشید که نرخ بعضی از تأثیر گذاران اینستاگرام را نشان میدهد: نرخ ارتقا بعضی از تأثیر گذاران پهناور اینستاگرام میتوانید مستقیماً به تأثیرگذار نزدیک گردید. ساخت یک لیست دستیابی ، ارائه پیشنهادات ، و فراهم گفتمان باشید. همینطور تاکسی ها و برنامه هایی وجود دارا هستند که در کلیه جا ظواهر میگردند تا تحت عنوان go-betweens سرویس نمایند. آن‌ها بر طبق ربط ، برند های پرداختی را با تأثیرگذار دلخواه جفت میکنند. Tribe ، The Shelf و Forbes تمامی این خدمت را ارائه می‌دهند. همینطور می‌توانید برنامه Influential را آزمون نمائید ، که به شما قابلیت میدهد کمپین های تأثیرگذار پرداخت کننده را از روش تلفن خویش ساخت نمائید. پیشنهادات برای تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ارسال میشود ، که یک کمپین را تنظیم مینمایند و درخواست تأیید می‌کنند. در اینجا کلیه چیز برای ساختن یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار پیروز لازم میباشد. درخواست \"اشتراک برای اشتراک\" این طرز مجانی آیتم عشق و علاقه ناتان برای همیاری با تأثیرگذار میباشد. برای به اشتراک گذاشتن محتوای استفاده کننده اینستاگرام دیگر ، در عوض اشتراک گذاری در دست شما ، سفارش دهید. این مطالب شما‌را در مقابل مخاطب به طور کاملً نو قرار می‌دهد. هنگام انجام این عمل ، واقع در بین باشید. با صدها هزار دنبال کننده به اکانت ها نزدیک نشوید ، مگر اینکه خویش صدها هزار نفر داشته باشید. با کاربرانی فعالیت نمائید که رهروان یکسانی یا این که مقداری بیش تر از شما دارا‌هستند ، به این ترتیب هر دو داد و ستد منصفانه ای کسب می‌کنید. مطالب بدون‌پول ارائه دهید چنانچه شما یک مال یا این که سرویس ها را می فروشید ، می‌توانید با ردوبدل بدون پول نیز از تأثیرگذار به کار گیری نمائید. ناتان مثال ای از موریس موتلی ، استودیوی آرایشگری مردانه مقام بالا در ملبورن را نشان اعطا کرد. آن‌ها در قبال ارسال اینستاگرام ، نیک ووستر ، تأثیرگذار معروف مد ، دسته گیسو بدون‌پول ارائه دادند. این یک معنی انقلابی وجود ندارد. چیزی را باارزش - دوره ، سهام ، جنس یا این که پول آماده نمایید - و بازاریابی تأثیرگذار را به زرادخانه خویش بیش تر فرمایید. برای منش های طولانی تر برای فعالیت با تأثیرگذار رسانه های اجتماعی ، راهنمای مجانی ما‌را اخذ نمایید.

آغوش تحلیلی از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی آنچه برای شما فایده می‌برد به کار گیری نمایید و دریابید که در کجا نادر میکنید. به صورت یگانه ، Foundr رویش رهروان خویش ، ROI را در فعالیتهای تأثیرگذار خویش و همینطور کاربرانی که محتوای اینستاگرام خویش را به اشتراک می‌گذارند ردیابی مینماید. برای این عمل از ابزارهای ذیل به کار گیری مینمایند: SocialBlade SocialBlade به آنان امداد می‌نماید تا رویش اکانت خویش را دنبال نمایند. داده های اینستاگرام ، یوتیوب و Twitch را ردیابی می نماید و آن را در نمودارهای تر و تمیز قرار میدهد. این نیز بدون پول میباشد SocialRank SocialRank به آنان نشان میدهد که رهروان برتر اینستاگرام آن‌ها چه اشخاصی می‌باشند. این به آن ها اذن می‌دهد تا تأثیرگذارانی را پیدا نمایند که از پیشین آنان را می‌شناسند و گزینش شرکای مطلوب را سهل و آسان میکنند. Iconosquare این خبرنامه از Iconosquare برای یافتن شایسته ترین عصر برای ارسال در اینستاگرام به کارگیری مینماید. این ابزار همینطور به شما می‌گوید روش تلاش محتوای شما و ترازو تضارب کلی شما. خردسال مینتر داده ها ظریف جمعیت شناختی در امر رهروان خویش به آن‌ها می‌دهد. این به آنان از جنسیت و شرایط جغرافیایی طرفدارانشان می‌گوید و کدام محتوا در اینستاگرام شایسته ترین سعی را دارا‌هستند. نکات جایزه برای جذب دنبال کنندگان اینستاگرام این نقشه بازی آدم کش ناتان بود. این چیزی میباشد که بنیانگذار در طی یکسری سال کوتاه به بیش تر از یک میلیون دنبال کننده بدست آورد. ولی در فیس گرسنگی طولانی تر ، در اینجا چندین سفارش جذاب خیس ارائه می‌شود. 6. به صورت دورازشوخی ، در استوری های اینستاگرام خویش دو برابر گردید ما در صدر ذکر کردیم که Stories در قسمتهای اصلی دنبال کننده شما ظواهر می‌گردد. ولی خوب استوری ها همینطور به وسیله کاربرانی که هنوز شمارا دنبال نمیکنند میتوانند به راحتی پیدا شوند. به‌این برهان میباشد که از آن برچسب های مکانی که در Stories به کار گیری می‌کنید - و همینطور هشتگ ها - در واقع می‌توانند برای جستجوی محتوا به کارگیری شوند. به‌این معناست که Stories شما می‌تواند در قسمت های جستجو در سیستم ادله پررنگ شود.

از سایبان خودداری فرمایید این طولانی تر نکته ای میباشد که نباید صورت بپذیرد. در چهره عدم اطلاع ، اینستاگرام لیست به روزرسانی هشتگ های ممنوعه را نگه می‌دارد. هنگامی یکی‌از این مورد ها را در محتوای خویش به کارگیری می‌کنید ، پست شما در جستجوها ظواهر نمی‌شود. که سبب می‌شود بارها و بارها به کار گیری از آن 30 برچسب preeeeetttttty خطرناک شود. علاوه بر این ، ما نشان داده ایم که به هر هم اکنون ، هشتگ رویکرد خیر و خوبی برای ارتقا تعامل وجود ندارد: هنوز هم استعمال از هشتگ های مربوطه ، هدفمند در محتوای شما منطقی میباشد. البته از آن‌ها معدود به کار گیری فرمایید (30 در هر پست تنها احمقانه میباشد) و برای برچسب هایی متناسب با محتوای شما انگیزه بگیرید. در اینجا در رابطه سایبان طولانی تر بدانید.

Instagram could soon hide how many likes you get | Daily Mail Online

روی بازی بیرون از اینستا عمل فرمایید این یکی تیلور لورن از ابعاد آمده میباشد: \"به جای همت برای تست کلیه شیوه های کوچک برای هک کردن الگوریتم و seo محتوای خویش ، مدتی را صرف افزایش اکانت اینستاگرام خویش در مکان های دیگر بصورت آنلاین فرمائید.\" چیزی که تیلور در امر آن حرف میکند ، یک فعالیت رابطه ها همگانی سابق میباشد. شما می بایست هرچه ممکن میباشد اسم تجاری خویش را از آنجا بیرون فرمایید و خیر تنها در اینستاگرام. \"در حالتی که از شما مراد شده‌است که یک رای زنی انجام دهید یا این که یک نوشته‌ی علمی را نقل عهد فرمایید ، مدام آری بگویید! به خصوص چنانچه این یک نشر کوچک باشد ، آنان به صورت بالقوه مخاطب بسیار درگیرتری دارا‌هستند و شما هیچ زمان نمی دانید چه کسی می‌خواند یا این که گوش می‌دهد. \" و وقتی که از این زمان به کار گیری کردید ، مطمئن گردید که اکانت اینستاگرام خویش را ذکر نمایید. این سر میباشد!


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها